torsdag den 10. september 2009

Gud er Gud No Matter What ...

Slidbane med mig, vil du ikke ind i nogle Muddy Waters ... Dette overfører mine være en smule tåget, og jeg har ikke tid til virkelig at afslutte det er heller ikke mit hjerte gøres grundede det ....
Gud er Gud No Matter What ....
Selv hvis jeg mister mit houseEven med børn, der dør af starvationEven med 3.500 hjemløse kun 10 minutter ned af vejen fra meWhen jeg mister mit jobWhen min eneste bil diesWhen mine forældre er sickWhen en mor med aids giver hende det childrenWhen børn bliver køn slavesWhen der er ingen mad i cupboardWhen mit barn diesWhen jeg mister din måde lifeWhen Jeg har ingen moneyWhen Jeg bor i et skidt hutWhen Jeg har ingen familyWhen jeg har ingen jordisk nameWhen Jeg kan ikke se i morgen, når telefonen ikke ringWhen at nogen gør ikke ' t kærlighed meWhen min ægtefælle leavesWhen mine børn leaveWhen der ingen insuranceWhen der ingen waterWhen jeg blindWhen jeg lameWhen jeg dør
Jeg kunne blive ved og ved, men da vores prædiken tidligere søndag, har jeg ladet Gud ud af æsken, jeg stillede ham, der får mig til at føle sig godt tilpas og sikker ... Der er lidelse og DER ER GOD, så hvad betyder det for mig??? Det betyder, at jeg er nødt til at lære at behovet kun Gud! Wow, nu er nogle af jer kan lide, og det er naturligvis det du dum kvinde, men selv om jeg ved, at jeg ikke sikker på jeg leve på den måde ... Jeg har ærlig talt aldrig forestillet mig i fuld følelser af at være hjemløse, sultne, dødsens syg, og kan ikke forestille sig at leve et liv i reel lidelse, som mange mennesker i denne verden lever ... Jeg er nødt til at stoppe her, fordi det er så vidt jeg har fået om, hvordan du behandler denne ... Jeg vil lade dig vide, hvordan Gud afslører sig selv til mig, som jeg proces .... GUD ER GOD No Matter What

Vi havde to store dag i salget med vores nye sjældne bevidsthed produkt og sandsynligvis gjort nok til at brødføde et par børn i år ... Jeg er overvældet af den respons, og hvordan dette ministerium kan påvirke så mange børn i Afrika og hjælpe familier her vedtage ... Gud bruge os! Webstedet er næsten færdig ... tjek de fremskridt på 147millionorphans.com