fredag den 20. november 2009

Update: Frank Spencer Endelig Speaks Out

Jeg endelig fået mit brev med posten i dag fra General formand Douglas McCarron og Vice President Frank Spencer forklarer \ "nødsituation \", den \ "dybt foruroligende \" anklager om korruption og rapporterede \ "stofbrug \", der findes på NYC District Council.

Det har været 27 dage siden anholdelsen af Mike Forde og andre, og de fleste af medlemmerne er stadig i fuldstændig uvidenhed om, hvad der sker med den pålagte \ "emergency tilsyn \".

Her er noget, jeg finder morsomt, Mr. Spencer slutter sit brev sige \ "Jeg har fuld tillid til medlemmerne af dette råd, og jeg tror, at vi kan arbejde sammen om at opbygge den type operation, du fortjener, og en union, som du kan stolt af \ ".

Billedet til højre er et øjebliksbillede af kommunalbestyrelser hjemmesiden, efter du har klikket på linket \ "kontakt os \", som viser en besked \ "Under Construction \" ... Føler du dig stolt endnu?