torsdag den 21. oktober 2010

Ser man for langt frem

Her til morgen min ældste datter og jeg er på vej ind i Durban for at undersøge steder for hende at bo næste år, da hendes undersøgelser vil flytte hende til en Durban campus af UKZN. Det er rart at se hende blive selvstændig, selv om en smule hårdt for hendes forældre. Vi er også på udkig efter et sted for resten af familien at bo i Pietermaritzburg næste år, da vores nuværende lejemål vil være op - og vi er tilbageholdende med at miste vores hunde, som vi skulle gøre, hvis vi alle boede på seminariet.
Dette kan give anledning til en mild følelse af panik - men især når jeg begynde at tænke på det år efter næste da kirken vil (forhåbentlig) sende mig i kredsløb. Vi vil derefter have et barn studerer i Durban og et i Pietermaritzburg. Jeg ser os rejser rundt i landet, hvilket efterlader et barn i hvert universitet by og skulle betale for alle deres logi (samt universitet gebyrer). . .
Jeg synes, det er en Guds nåde, at vi ikke kan se fremtiden! Jeg er sikker på, at alt vil arbejde ud okay.