mandag den 6. december 2010

De foerste 48 timer

Det har været to travle og opslidende dag.

Min mini-ferie kom i gang med en mødes torsdag aften med fem af mine venner i skolen. Jeg mødte først op med The MonkeyGirl. Vi red sammen fra hendes hus (hvor jeg fik at se hende næsten færdigt hjem forbedring projektet) og fik at indhente.

Tiden er en meget flydende kvaliteten, når denne gruppe bliver sammen. Tid både fluer og står stille.

Aftenen fløj af, da det altid synes at gøre med os alle. Og dog, som det altid gør, det stod stille. Ingen af os kunne huske, med sikkerhed i hvert fald, når det sidste gang var, at seks af de otte af os havde indsamlet. Vi havde formået fire og fem, men ikke seks, i de senere år.

\ "Det har været år, \" siger læreren. \ "Og det er som om, vi aldrig har været væk fra hinanden på alle. \" Ja. Det er virkelig sådan. Altid har været. Jeg kan ikke tænke på en hurtigere måde at skrælle 30 år tilbage.

Jeg kom hjem sent, fik senere i seng endnu, men blev tidligt op. Eller i det mindste tidligere, end jeg havde planlagt at være. (Fik et opkald fra kontoret, som jeg var bare bosætter sig i igen. Det fik mig op og bevæger sig.) Før jeg vidste af det, var jeg klædt og udenfor.

Fredag var alt om havearbejde og caulking. Jeg trak ukrudt, jeg gravet op Paddehatte, jeg klippet. Jeg fastsatte et stort hul på indersiden af skuret, og jeg tætnes alle de trim jeg havde tilføjet tidligere på ugen. Jeg trukket alt ud til lossepladsen, renset og sat alt, hvad jeg havde brugt hele dagen væk.

Jeg var i seng ved 11, falder i søvn og rykkende vågne flere gange, før jeg rent faktisk gik i seng. Dette er en sjældenhed for enhver nat, langt mindre en fredag aften, men jeg var, at opbrugt.

Jeg stod op tidligt i morges, før solopgang, og løb og fik noget morgenmad. Jeg tog Tylenol efter jeg var færdig og kravlede tilbage i sengen et par timer. Jeg sprang vågen og var tilbage udenfor med omkring 10:30.

Jeg tætnes den carport og repareret og udskiftet nogle af de trim plader, der var blevet beskadiget i foråret storme. Jeg fyldte i stenene omkring skuret (halvdelen af dem alligevel) med konkrete som sandet fra den oprindelige installation var for det meste udhulet. Jeg tætnes verandaen og begyndte at udfylde indkørsel revner.

Jeg var over det hele. Og nu føler jeg mig som jeg var. Jeg er achey og træt og klar til sengen. I morgen vil endnu en arbejdsdag.