fredag den 5. november 2010

Have Bloggere Muse Day-Fra Sweet Carolina

\ "Intet kunne være finere end at være i Carolina i morgen ... \" måske bortset fra, når dens silende regn? Men på grund af rekord varme og tørke er det yderst velkomment. Der var en blid, men støt regn hele natten lang. Da jeg gik ud til min morgentur så jeg vandpytter overalt, at jorden ikke absorbere. Åh nej, ikke fortælle mig ler?! Hvorfor skulle jeg være overrasket?

Jeg føler en tæt tilknytning til denne smukke stat som den første dokumenterede registrering af mine irske forfædre viser, at de har købt 150 hektar i Mecklenburg County, (i nærheden af Charlotte, hjemby for Elizabeth Lawrence) North Carolina i 1773 for et beløb på 80 pounds, en god mængde i disse dage. Nu, er min idé om en landejendom.

Min datter og hendes familie er flytter til Tarheel tilstand og naturligvis Mawmaw måtte gå med til sørge for sin lille Sweetpea, Lea, er godt taget sig af. Der vil være en masse justeringer for at gøre, men en ting, de har allerede opdaget, er, at det nemt at lide høflige manerer og gæstfrihed naboer og de lokale.

Imens jeg ser frem til at møde kolleger haven bloggere og besøge nogle af Carolina's finere haver.

Efterlader dig med en video af en af North Carolinas mest berømte sønner og USA's land dreng fra Mt.Airy, Andy Griffith:




















Skrevet af Carolyngail hos Sweet Home og Have Chicago Alle rettigheder forbeholdes