fredag den 12. november 2010

Mit liv i Bullet Points ...

Jeg havde håbet at få al denne tid i sidste uge at skrive (årsag så meget er sket w / Oatsvall Team og 147), men bare ikke kommer til at ske, så jeg tænkte hvorfor ikke give dig en snap shot af vores liv .. . Hvis du kunne læse det på en super hurtig hastighed (som hurtigt fremad), så ville du virkelig få, hvordan vores liv går .... lol

1. Texas var fantastisk ... At møde så mange mennesker og hørt andre historier var så opmuntrende ... Vi har virkelig ikke komme til at deltage i mange bryde ud sessioner, fordi vores bord var altid travlt ... Vi har endda trak et par blog venner fra konferencen for at hjælpe os køre 147 standen ... De dele, vi fik at høre, og musik af Aaron Ivey var forfriskende at vores sjæl ... Jeg vil stadig gerne vide mere om familiepleje systemet ... Jeg føler, at jeg kender mange mennesker, der kunne tage i og kærlighed en ældre barn, der er brug for en familie! Nogen til at stå i deres hjørne og sige, du tilhører w / os ... (Partier til at behandle der) ...

Det var komisk, hvordan folk i Dallas taler om byen, som om det er en person ... hee hee ... \ "Nå i Dallas, I Dallas vi, så Dallas, etc \" ... Så går du Austin, og de er ligesom de oprørske barnet og ville hellere ikke være en del af nogen anden by / stat ... Lattervækkende!

2. Kom hjem fra TX og vendte 40! Det er alt jeg har at sige om det ... Nå der var kage!! det er altid en positiv!

3. Jeg har læst min Jesus Opkald og den daglige temaer / Skriften holde mig fra at falde fra hinanden hver dag, og det er kun ærlig sandheden ... Hårdt arbejde m / 6 børn og 3, der synes at have behov for mig konstant, mens du prøver ikke at glemme de ældre 3 ... Det er en sæson for sikker, men det er svært hele dagen lang - morgenmaden, komme ud af døren, vaskeri, frokost tid, frikvarter, stille tid, TV-tid, løb ærinde tid, spisetid, oprydning tid, og sengetid ... Det er alle hårde lige nu!

4. Varmt anbefale at få det POVERY OG RETFÆRDIGHED BIBEL .... Det har fremhævet alle skrifterne vedrørende FATTIGDOM OG RETFÆRDIGHED ... Det er virkelig fantastisk og så ydmygende at se, hvor meget vor Fader bekymrer sig om disse to spørgsmål ...

5. Jeremias's 6. klasse fodboldhold vil spille i mesterskabet spillet i næste uge ... Jeg elsker fodbold sæson ... Jeremiah er talentfuld og sådan en inspiration for mig ... Han er en stor hjælp for mig og en fantastisk storebror.

6. Vi havde en ganske følelsesladet oplevelse i denne uge w / en af Maggie's søde venner ... Maggie og hendes legede, da Maggie's hat kom fra ... Denne ven var meget bange og forvirret af Maggie's brænde ... Jeg er meget taknemmelig for Meg (MOM) for hendes søde, søde ånd ... Vi havde en stor diskussion w / Maggie's klasse og Gud var altid til stede i beroligende situationen og vores hjerter. Kirurgi nummer 6 vil blive i 1 måned og de vil trække huden over hende brænde de er vokset ... Jeg er svimmel og nervøse alle på samme tid ... Når denne er helet (formentlig 3-6 måneder), så vil de gå tilbage og stilles i en ny kranie plade! At bede de er helt færdig med den tid, hun går i børnehave!

7. Min søde Anna's (Anna og Anna Bliss) kom over i går at male græskar med børnene ... Og hvis du kender mig, du kender, der er en KÆMPE velsignelser, fordi jeg kan ikke lide W / A PASSION alle ting CRAFT relaterede ... Ingen lim, funkler, maling, varm lim, glitter, etc ... Og det er en af grundene til jeg gruer skoleprojekter ... Jeg har mange talenter, men håndværk er IKKE en af dem ... De rent faktisk giver mig High Anxiety ... (Der er min bekendelse)

8. Jeg er bare sige NEJ i disse dage til så meget, fordi der ikke er bare ingen måde at sige JA ... Det er et hårdt sted, fordi mange føler, at du ignorerer dem, eller ikke har tid til dem, men sandheden er at der er bare ikke nok ME eller TIME i dag for at komme tilbage til alle, tale med alle, eller se alle ... Jeg ved, jeg har ondt nogle folk følelser og for at jeg er ked af, men jeg prøver bare at overleve w / hvad jeg føler Gud har først for mig at gøre ...

Jeg håber du har alle en fantastisk søndag, og at Herren giver dig en særlig velsignelse i dag for dig at tage din uge ...