søndag den 30. november 2008

Vacation !


Over MEA weekend Corey's hele familien ledes op til Duluth/To Harbors for en familieferie. Her er vores stop på kanalen Park i Duluth.




 Maddox havde en blast at kaste sten i Lake Superior


Jeg tror far havde det sjovt skipping sten for.



 Her er Phebe & Maddox forsøger at bryde ind i fyr . Det var alle låst op, men de var temmelig fast besluttet på at få tommer

 fredag vi ledes til Tettagouche stat Park for nogle vandresko.
 Family Picture!
 Selvfølgelig Maddox ønskede at gøre mere af det samme, kaster sten.




 Derefter var han på at klatre klipper og finde "BIG sticks".

Wow! Sikke en opfattelse, EH?

 Det var Maddox's valg af transportform på de fleste af vores vandreture.

Diaper ændre på sporet. Maddox sagde: "Mor, jeg peed" så stopper vi skal.
 Og vi ud igen.

 Maddox og Phebe er blevet ret knopperne seneste.
 Maddox og jeg tog om eftermiddagen ud for en lur, mens alle andre ledes til indhegning. Yikes!
fredag aften vi spillede Uno med børnene. Det var Maddox's første gang. Han vandt rent faktisk! Han var helt ophidset og vokal med entusiasme.
Den opmuntring stod på i cirka 5 minutter, men det var ganske nuttet.

 lørdag vi ledes til stikkelsbær Falls.




 Vær forsigtig Andy! Dette var ikke en afslappet øjeblik for nogen af os.

 Mere skipping klipper.
 Denne gang Maddox brugt megen tid på at skubbe sand ca.
 , og få lidt snavset.
 Den falder!


 Bare afslappende på nogle klipper.

 Lad os bare sige lørdag gik Maddox ud.  Her er han venter på sin frokost. Hver gang de tjener ville gå ved han ville sige, "sagde hun at min frokost?"

 Han altid haft, at håbefulde se på hans ansigt ...
... men det tog lidt længere tid, end han havde håbet. Jeg troede, han skulle til at falde i søvn lige der ved bordet, men han fik sin mad, spiste, og så vi ledes tilbage til en lur.
lørdag aften vi på pizza på Great Bedstemor Flo's hus. Børnene spillede Simon Says (godt jeg gætte Jenna er ikke virkelig et barn).
 Jeg tror Maddox håbede han vil være i stand til at spille, men han gjorde nyde at se. Han ikke helt har en vægt span for en vildt gerne, at endnu.
 HUGS! Tak for hosting Bedstemor Flo!

 Fra i seng. Her er børnene læser med Auntie Jenna før seng lørdag aften.

søndag formiddag vi ledes derhjemme. Farvel ferie!