tirsdag den 23. februar 2010

Tak og Giving

To velvillige Træsektoren nylig sendt mig nogle lyst træ til at lege med. Thanks guys!

En woodworker er Ethan Sincox og de andre ønsker at forblive anonym.

Skovene omfatter spalted valnød, pearwood, satinwood (som lugter præcis som kokosolie og ananas-efter Ethan-og ja det gør!), Rosentræ, og mose eg.

En venlighed avler en anden, så jeg giver væk en tabel, så bog, skrevet af Paul Anthony, som blev givet til dem af os, der deltog i Fine Woodworking Færdigbehandling Showdown.

Alle kan komme ind på at vinde denne bog, selv om du er fra Sibirien, Tasmanien, eller Nepal. Lad ikke din placering stoppe dig. Hvis du vinder, vil jeg gerne sende det til dig.

At komme ind på tegningen, bare skrive dit navn i den bemærkninger afdeling. 48 timer fra det tidspunkt, det er udstationeret, vil jeg bede min partner til at vælge et tilfældigt tal fra det samlede antal poster. De tilsvarende tal i listen over deltagere vinder bogen.

Jeg er ikke have flere spørgsmål-relaterede giveaways-jer er for klog!
------------------------------------
Jeg trykt off 49 individuelle numre og min partner trak én ud af en skål. Og vinderen ER.TAL 5: Justin Tyson!
Justin, behage email mig dit navn og adresse, og jeg vil post bogen til dig asap: goodwoodworkshop@comcast.net