onsdag den 1. september 2010

Zucchini # 4 - curried Zucchini og Denim Eating fluer!

Dette kan være min sidste razzia i zucchini himlen for tiden, da jeg under dødstrusler fra sig selv, der hader zucchini selv i forklædning - så siger han - at han ikke kender, hvor ofte han har spist det virkelig! Anyway, jeg vil give de fattige karl en pause, da vi nu har en monster tomat glut kommer på samt runner bønner hærgende over hele haven. Jeg formåede at losse et par virkelig grov zukes til min ven, da hun kom for at hente Serie Brooder Rosemary og BlancdeBlanc - synes hendes ænder kærlighed zucchini - de vil sandsynligvis ikke når de er kommet gennem de massive dem!

Vi havde en forfærdelig to dage, når den østlige vind blæste rasende bringe salt fra havet. Det er bagsiden af medaljen bor tæt på vandet. Alle bladene af frugttræer har forvandlet brun og springer fra. Vi har stadig en måned til at gå, før vi kan beskære de æbler, så jeg håber de vil fortsætte med at modne sans blade. Ægget planter overlevede rimeligt godt, og de roser, der normalt upåvirket har lidt tab, men ikke nok til at stoppe en anden flush af alger.

Hvis du vil tilføje til min elendighed, var jeg bøjet over picking - ja - zucchini - når gennem min jeans jeg følte en bid. Jeg har nu et enormt hævelse og kan kun sidde i begrænset tid. Marts flyver give smertefulde bid og jeg vil især allergisk over for dem, kan de faktisk rive bidder ud af mine arme og ben, men det er første gang, de fik igennem denim! Jeg ved ikke, om marts flyve er det rigtige navn - jeg har hørt dem kaldt Marsh fluer, men de kommer rundt hvert år på dette tidspunkt, rådnende mange af dem yngler i tang, så jeg undgår stranden.

Anyway - nok af min elendighed - Jeg ved, du er ved at dø for at se min Zucchini karry.

Der er ingen opskrift, jeg har lige brugt så mange gule veg og krydderier, som jeg kunne høsten. Her er den forberedt veg.
Jeg brugte sennep, gurkemeje og Korma karry blandes og lavede sauce med kokosmælk. Tilføjet nogle sultanas og tørrede abrikoser for at give det en sødere smag. Cook for omkring 40 minutter

Serveres med Basmati ris - Jeg troede, det var helt rart, men mine Avid Food Kritik trak hans ansigt ind i ulidelig krumspring mumlende Zucchini igen, indtil jeg tog hans tallerken væk, fodres den til chooks og slog en vegemite sandwich i hånden - \ "Hvad gjorde du det for \ "siger han - \" Jeg kunne have spist alle de andre grøntsager. Så han fik sekund og spiste meget roligt .......
Jeg spekulerer på, hvordan de ville gå i en pie, hvis jeg fik nogle solsorte ............... blodpølse ......... svesker ....
... Der er masser af grønne derude, hvis jeg kan komme forbi biteys.