tirsdag den 10. august 2010

Til Chloe, paa hendes foedselsdag

Vores lille Chloe er et år gammel i dag! Incredible.

Jeg har prøvet at skrive dette indlæg et par gange, men jeg er ikke engang sikker på, hvad jeg vil sige. Der er så meget om i år, at jeg ønsker at remember.Even den hårde og forsøger gange - det at komme op hver anden time, den første sygdomme, den endeløse amning, det agterstavn eksplosioner, og freakouts (din egen og mine) - Jeg vil gerne huske det all.But Jeg er klar over, at jeg nødt til at lade en del af, der går, for at gøre plads til nye minder.

Du har gjort os vokse i den bedste måder, Chloe. Du sætter de sjove og legesyge side af din far og du har lært din mor til at være omsorgsfuld og patient.How kan det være, en lillebitte, der ændrer bane af vores liv så meget? Jeg stadig ser på dig og er forbløffet over, at du ours.What et privilegium det er at se dig opdage denne world.Do alle forældre kommer til at opleve dette? Hvor heldige er vi!

Du er sådan en stor pige now.I kan ikke se på dig i dag uden at få en tåre i min eye.I har elsket at blive din mor og se du bliver you.So dag er en fest for dig, men dens også en fest for mig og din far ... vi har overlevet, har vi vokset, vi er blevet en family.Thank dig for at søde pige.

xoxo,

Mor & Far


Chloe på 1:

har taget sit første skridt alene (igår!) er smiley og friendlyloves at spille kig-a-boois en fisk i watercan kaste en bold overhead one-handedloves broccoli og blomkål og quinoais petite og vil for evigt være rullende op hendes pantlegs, ligesom momwould snarere synge end babbleisn't sove igennem nightloves når Lolo og Lola babysitte herknows hvor hendes øjne, hoved og næse arelikes hænge ud med de store kidsprefers at fodre herselfcan drikke af en kop uden sippy
lader os vide, når hun har noget at gøre # 2has 8 teethdoes ikke lyst til at blive nusset tightlyloves at danse med hende Dadis en baby ikke længere!